Účetnictví, daně a mzdy, outsourcingová řešení

VŽDY MÁME ODPOVĚĎ

nejsme děd vševěd, ale máme zkušený tým, který najde řešení a nebojí se ho doporučit a pevně za ním stát

PORADÍME JAK

správnost účetnictví, daní a mezd je základ, poskytneme vám víc

PRACUJEME 
SPOLEČNĚ A ONLINE

co umíte, uděláte sami, co ne, uděláme my, sdílíme systém a procesy a pracujeme bezpapírově, online

Účetnictví, daně i mzdy vedeme online s co nejlepším využitím technologií – sdílené datové úložiště, společný přístup do účetního software, online napojení na banky, propojení na e-shopy, CRM systémy a další interní systémy klienta, načítání elektronických faktur a účtenek za pomocí AI nástroje přímo do účetního software, načítání mzdových docházek z docházkových systémů nebo jejich výstupů přímo do účetního software, zabezpečené elektronické výplatní pásky pro zaměstnance, webové reportovací nástroje. 

Přebíráme plnou odpovědnost, hlídáme všechny termíny, zpracováváme a podáváme všechna potřebná hlášení, přehledy, reporty a daňová přiznání (pro správce daně, celní úřady, pojišťovny, úřady práce, Český statistický úřad,....). V případě potřeby se příslušné orgány obrací na nás a vy tak máte o starost méně. 

Níže se podívejte, s jakými klienty spolupracujeme.

Co u nás zahrnují běžná řešení v účetnictví, daních a mzdách? 

  • Účtujeme v souladu s českým zákonem o účetnictví a prováděcími vyhláškami pro podnikatele, nestátní neziskové organizace, rozpočtové a příspěvkové organizace anebo v souladu s mezinárodními standardy účetního výkaznictví (IFRS).
  • Standardně zpracováváme účetnictví v programu ABRA Flexi. Klient tedy neplatí za vlastní software nebo licenci, ale může mít do systému plný přístup stejně jako my. Někdy ho má jen pro čtení, někdy v systému sám vede pokladnu, vystavuje faktury nebo vede evidenci přijatých faktur. Pokud přístup do účetního software klient nechce, dostane od nás všechna potřebná data jinou cestou. V případě zájmu nám naopak klient poskytne přístup do jeho software a my pracujeme v účetním programu klienta. Pracujeme často například v podnikovém informačním systému SAP, Microsoft Dynamics (Navision), Helios, ABRA, Pohoda nebo Money.
  • Zpracováváme daňová přiznání - daň z příjmů, DPH plátce nebo identifikované osoby, kontrolní hlášení, silniční daň, daň z nemovitých věcí, Intrastat aj. Vyřešíme se správcem daně či jinými orgány jakékoliv dotazy, doplnění, námitky. Aktivně řešíme daňová řízení před správcem daně.
  • Zajišťujeme přihlášení a odhlášení zaměstnanců a zaměstnavatele u příslušných institucí. Staráme se kompletně o úspěšný průběh všech kontrol ze strany správy sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťoven či pojišťovny Kooperativa nebo ze strany finančního úřadu.
  • Nastavíme s klientem procesy tak, abychom vždy měli včas potřebné podklady pro mzdy. Mzdy zpracujeme, zkontrolujeme a do mzdového spisu uložíme veškeré mzdové výstupy. Příkaz k úhradě mezd nahrajeme na úložiště nebo rovnou do banky a klient pouze autorizuje. Pro některé klienty zajišťujeme ze zvláštního vyhrazeného účtu rozesílání mezd zaměstnancům. Po zpracovaných mzdách zašleme přehledy příslušným institucím.
  • Výplatní pásky, které jsou řádně zašifrované silným osobním heslem, zasíláme e-mailem přímo zaměstnancům.
  • Vystavujeme tiskopisy pro zaměstnance (potvrzení o zaměstnání,  potvrzení o zdanitelných příjmech, evidenční list, potvrzení příjmů pro banky nebo soudy).
  • Ročně připravujeme potvrzení o příjmech, zpracováváme zaměstnancům roční zúčtování, odesíláme správci daně vyúčtování zálohové a srážkové daně, řešíme daňová prohlášení na další rok.
  • Upozorňujeme na legislativní novinky, doporučíme, zda a jak na ně reagovat. Sdílíme s klienty doporučení a vzory.
  • Přebíráme plnou odpovědnost – svou práci děláme dobře a ručíme za ni, když uděláme chybu, přiznáme a napravíme ji, případné škody jdou za námi.

Kolik zaplatíte? 

  • Klient zaplatí nejčastěji fixní měsíční částku stanovenou podle celkového průměrného rozsahu spolupráce. Nefakturujeme nic navíc. Místo toho ročně zrevidujeme skutečný rozsah spolupráce a pokud dosavadní fakturaci neodpovídá, navrhneme změnu. Skutečný rozsah prací klientovi ukážeme, aby věděl, co děláme a za co konkrétně platí. Jsme transparentní. 

S kým se u nás v účetnictví setkáte?

Co dalšího v účetnictví a ekonomice děláme? 

  • Dokážeme dočasně zastoupit při výkonu činnosti hlavní účetní, mzdovou účetní, ekonoma nebo jiného pracovníka v oblasti financí a ekonomiky. V průběhu domluvené doby zajišťujeme pracovní povinnosti konkrétní pracovní pozice, např. po dobu nemoci, mateřské dovolené, do doby přijetí nového zaměstnance apod.
  • Umíme účetnictví zkontrolovat, prověřit a poradit jak napravit případné chyby či nesrovnalosti.
  • Doporučíme, co je třeba změnit, nastavit, připravit, aby klient mohl realizovat své nápady a záměry v podnikání nebo neziskové činnosti. Hledáme vždy nejefektivnější řešení pro nás i pro klienta. Chceme, aby nám to společně šlo co nejlépe.
  • Poradíme při nastavení interních procesů, promítneme postupy do systému směrnic, pomůžeme nastavit reporting pro potřeby ekonomického a finančního řízení společnosti.
  • Provádíme průběžný controlling. Zpracováváme reporting pro účely konsolidace v rámci skupiny dle českých nebo mezinárodních (IFRS) účetních standardů. Kompletně připravíme. a zpracujeme konsolidovanou účetní závěrku.
  • Zajistíme přípravu pro audit a spolupráci s auditorem.
  • Připravíme finanční vyúčtování dotací, grantů, darů, dle potřeby zajistíme přípravu žádostí o finanční zdroje, přípravu průběžných zpráv, komunikaci s úřady a donátory. 

S kým se u nás v daních setkáte?

Vít Vagner

daňový poradce, CFO, odborník v účetnictví a ekonomickém řízení

Co dalšího v daních děláme?

  • Provádíme kalkulace převodních (transferových) cen, připravujeme kompletní dokumentaci k převodním cenám - základní dokumentaci (masterfile) i specifickou dokumentaci.
  • Zajistíme průběžný daňový dohled. Provedeme jednorázovou kontrolu a doporučíme konkrétní kroky reagující na naše zjištění. Plánujeme daňové povinnosti, optimalizujeme daňové zatížení včetně návrhu vhodných daňových struktur.
  • Provádíme daňové due diligence zejména při akvizicích.
  • Zpracováváme písemné stanovisko daňového poradce ke zvolenému daňovému dotazu / daňové problematice.
  • Konzultujeme, kde je hranice pro uznatelnost daňových nákladů pro účelu daně z příjmů, kdy a jaké snížení základu daně nebo jaké daňové slevy lze uplatnit.
  • Řešíme krácení DPH v případě neekonomické činnosti nebo použití koeficientu v případě osvobozených příjmů nebo například vracení DPH v případě změny účelu stavby.
  • Poskytujeme asistenci při získávání zaměstnaneckých karet a povolení k pobytu zahraničních zaměstnanců. Poskytujeme poradenství v oblasti zaměstnávání občanů ČR, EU a cizinců. Daňové rezidenství a příslušnost k systémům sociálního a zdravotního pojištění. Poradíme co lze poskytnout zaměstnancům na home office a jaké daňové dopady mají konkrétní benefity.
  • Konzultujeme problematiku stálé provozovny a dvojího zdanění. Poradíme v konkrétních případech přeshraničních transakcí a příjmů potenciálně zdaňovaných v různých státech.
  • Neziskovým organizacím pomáháme nastavit, co je hlavní a hospodářská (vedlejší) činnost a jakým způsobem se příjmy z činností zdaňují daní z příjmů. Pomáháme klasifikovat příjmy z pohledu DPH - které nejsou předmětem daně, které jsou osvobozené a které dani podléhají. Pomáháme s kalkulací obratu pro účely posouzení povinnosti plátcovství DPH.

S kým se u nás ve mzdách setkáte?

Co dalšího ve mzdách a personalistice děláme?

  • Připravujeme pracovní smlouvy a další pracovně právní dokumentaci dle potřeb klienta.
  • Poradíme v oblasti pracovních cest - služební či soukromý automobil, tuzemské i zahraniční pracovní cesty, zkontrolujeme cestovní příkazy a jejich vyúčtování.
  • Poskytujeme poradenství při nastavení mzdových benefitů. Pomůžeme s přípravou pracovního řádu nebo směrnic v pracovněprávní oblasti.
  • Provádíme audity v oblasti mezd. Mzdy zkontrolujeme, prověříme mzdové postupy a v případě nedostatků doporučíme nápravu.
  • Zpracováváme exekuce a insolvence zaměstnanců, včetně poskytování součinností. Zpracováváme statistické výkazy a dokumentace pro státní příspěvky. Hlídáme povinnosti spojené s pracovními úrazy a dávkami nemocenského pojištění.
  • Poskytujeme kompletní poradenství v oblasti zaměstnávání cizinců. Poskytujeme pomoc při vyslání zaměstnanců v rámci EU, při vyslání zaměstnance ze zahraničí do Čech zajistíme veškeré povinnosti vůči Úřadu práce, případně dalším orgánům či institucím.
  • Při zpracování mezd řešíme všechna možná specifika, řešíme pravidelnou pracovní dobu či různě nastavený směnný provoz, konto pracovní doby, přesčasy, noční práci, víkendy, svátky, pracovní pohotovost, zpracováváme další druhy příplatků, řešíme nepeněžní příjmy ve formě akcií, poskytnutí bydlení nebo třeba půjčky nad rámec osvobozené zaměstnanecké půjčky, benefity ve formě stravenek, stravenkového paušálu, srážky různého druhu, mzdy pro cizince odvádějící pojistné na základě formuláře A1 v jiné zemi. Ve spolupráci s našimi zahraničními parnery zajišťujeme zpracování mezd v zahraničí.
  • Provádíme výběr kandidátů na obsazení konkrétních pozic u našich klientů (administrace výběrových řízení, v případě ekonomických pozic též zajištění testů a pohovorů a komplexní vyhodnocení s doporučením či nedoporučením na danou pozici).

S kým spolupracujeme?

 PODNIKATELÉ

  • výrobní nebo obchodní společnosti, službové (servisní) společnosti
  • společnosti s ručením omezeným, akciové společnosti, evropské společnosti, veřejné obchodní společnosti
  • samostatné společnosti, dceřiné nebo mateřské společnosti českých holdingů, společnosti zapojené do nadnárodního či mezinárodního holdingu, společnosti kótované na burze
  • bytová a sociální družstva
  • investiční fondy
  • svěřenské fondy
  • podnikající fyzické osoby

NESTÁTNÍ NEZISKOVÉ  ORGANIZACE

  • nadace, nadační fondy
  • spolky, svazy, asociace, sdružení právnických osob
  • zapsané ústavy, obecně prospěšné společnosti
  • církevní organizace - základní, svazy, účelová zařízení (diakonie, charity)
  • veřejné výzkumné instituce, veřejné vysoké školy, školské právnické osoby
  • politická hnutí
  • honební společenstva

PŘÍSPĚVKOVÉ A  ROZPOČTOVÉ  ORGANIZACE

  • příspěvkové organizace zřízené obcí nebo krajem (ÚSC) nebo zřízené státem (OSS)
  • města a obce, dobrovolné svazky obcí
e-mail

Zaujali jsme vás?

Potřebujete-li další informace nebo nám chcete rovnou poslat poptávku, obraťte se prosím na náš e-mail info@22hlav.cz nebo využijte náš kontaktní formulář. 

cena

Zajímají vás naše ceny?

Ceny služeb stanovujeme individuálně podle odborné a časové náročnosti. Pro konkrétní cenovou nabídku nás prosím kontaktujte, ale pokud chcete mít představu...

kurzy

Vzdělávací kurzy

Přihlaste se na naše tradiční semináře, které pro Vás shrnou vše, co potřebujete vědět pro uzavření a vstup do nového roku - v oblastech účetnictví, daních, mezd, pracovního práva aj.

Napište nám

Kontrolní otázka jako ochrana proti automatizovanému odesílání formulářů
Odkaz:

Zásady ochrany osobních údajů

Zakliknutím zaškrtávacího pole a odesláním vyplněného formuláře souhlasíte se zpracováním vašich údajů společností 22HLAV s.r.o. a 22HLAV EDU s.r.o. za účelem vyžádaného poradenství. Máte právo souhlas odvolat a dále máte práva na přístup k údajům, jejich opravu a výmaz. Více informací o zpracování osobních údajů naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů.