Hledáme spolupracovníky

Studentská stáž /brigáda v oblasti účetnictví

Aktuálně (jaro 2019) hledáme posilu do týmu pro konkrétní projekt v lokalitě Most. Hledáme kolegy na částečný úvazek - časové vytížení i časový rozvrh dle vlastního zájmu a možností a dle dohody. Náplní práce je primárně zadávání účetních dokladů do účetního systému na základě konkrétních instrukcí. Práce je ideální pro studenty, obor studia není důležitý, nicméně pro ekonomické obory je kromě přivýdělku přínosem i získaná praxe. Vhodné též pro maminky na mateřské dovolené, popř. další osoby se zájmem omezený pracovní režim.

Nabízíme:

  • Flexibilní pracovní zapojení na základě dohody o provedení práce,
  • Plné zaškolení,
  • Pozitivní pracovní prostředí,
  • Mzdové ohodnocení ve výši 120 Kč za hodinu (může být upraveno pro konkrétního zájemce na základě výsledků výběrového řízení).

Požadujeme:

  • Loajalitu a pozitvní přístup,
  • Schopnost a chuť k práci v týmu,
  • Věk preferovaně od 18ti let,
  • Znalost práce s počítačem (schopnost efektivní práce s počítačem se systémem windows),
  • Jakákoliv znalost anglického jazyka je výhodou, nikoliv však podmínkou.

Pokud máte o uvedenou studentskou stáž /brigádu zájem, prosím zašlete svůj životopis v českém jazyce na adresu info@22hlav.cz

 

Poradce v účetnictví a daních, účetní, člen auditorského týmu, manažer klientských projektů a zakázek

Dlouhodobě hledáme spolupracovníky na pracovní pozice poradců v oblasti účetnictví a daní, samostatných účetních a daňařů schopných pracovat i na specifických poradenských projektech a schopných vést jednotlivé klientské projekty /zakázky. 

Stálé pracoviště: Ústí nad Labem nebo Praha

Je však třeba počítat i s prací u klientů, v menším či větším měřítku dle typu projektů /zakázek, a to po celé České republice (zejména Praha, Středočeský a Ústecký kraj). Ke klientům se dojíždí převážně na denní bázi.  Je též dle potřeby využívána práce z domova (home office).

Náplní práce je v závislosti na konkrétních klientských projektech vedení různých účetních agend v různých systémech, účetní výkaznictví a finanční reporting, controlling, sestavení daňových přiznání a souvisejících hlášení, práce v oblasti daňového poradenství se zaměřením na neziskové organizace/ veřejný sektor/ mezinárodní zdanění/ transferové ceny...., personalistika a pracovní právo, ekonomické poradenství,.... Spolupracujeme s zejména českými podnikatelskými subjekty, nadnárodními korporacemi a skupinami, nestátními neziskovými organizacemi, organizacemi veřejného sektoru. 

Nabízíme:

  • Plnohodnotné samostatné pozice i pro absolventy - rychlé zapojení do praxe a získání neocenitelných zkušeností. Čerstvé absolventy vítáme, praxe není nutná, 
  • Profesní růst. V závislosti na zvoleném odborném směru v rámci firmy zajistíme plnou podporu v systému certifikace účetních (český systém Svazu účetních, mezinárodní certifikace ACCA), získání licence auditora, získání licence daňového poradce i v dalších systémech získávání vyšší odborné kvalifikace – platby za zapsání do systému, platby za zkoušky, zajištění materiálů pro zkoušky atd.,
  • Pozitivní pracovní prostředí. Dlouhodobé zapojení do týmu účetních, auditorů a poradců, kteří jsou kvalitními profesionály, ale i výbornými kolegy, se kterými pracujete rádi,
  • Velmi dobré mzdové ohodnocení. Nástupní mzda navýšena po zkušební době 3 měsíců. Odměny za výborné výsledky. Dlouhodobý nárůst mzdy, který se odvíjí od osobních výsledků - osobní hodnocení je prováděno zhruba jednou ročně, především záleží na schopnosti získávání odborných znalostí a zkušeností, schopnosti samostatného jednání s klienty, schopnosti efektivní organizace práce, schopnosti týmové práce, zapojení a postupu v získávání další odborné kvalifikace (certifikace účetních apod.) atd.,
  • Systém kontinuálního vzdělávaní – externí i interní školení, odborné vzdělávání, rozvíjení schopností, odborná literatura,
  • Po úspěšném zapracování na pozici samostatného pracovníka je v závislosti na typu pozice možný služební automobil s možností soukromého používání,
  • Služební mobilní telefon k použití i pro soukromé účely, služební notebook,
  • Zaměstnanecké benefity – stravenky, penzijní připojištění, příspěvek na ošacení, příspěvek na rekreaci apod.,
  • Flexibilní pracovní doba.

Požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání (možno se zapojit již při studiu),
  • Aktivní znalost anglického nebo německého jazyka,
  • Loajalitu a pozitvní přístup,
  • Flexibilní pracovní nasazení,
  • Schopnost a chuť k práci v týmu,
  • Schopnost samostatné práce a samostatného jednání, schopnost a chuť přijmout odpovědnost již od samého počátku,
  • Chuť učit se a zvyšovat svou odbornost praktickým zapojení do projektů různého druhu i teoretickým studiem, schopnost využít nabyté zkušenosti a zlepšovat se,
  • Základní přehled v ekonomické oblasti,
  • Řidičský průkaz sk. B.

Pokud máte o pozici v našem týmu zájem, zašlete prosím svůj životopis v českém a jednom dalším jazyce emailem na adresu info@22hlav.cz. Na základě vašeho emailu se vám ozve naše pracovnice, která - v případě, že na základě posouzení životopisu splňujete základní podmínky - vás provede výběrovým řízením. Nejprve budete pozván/a na všeobecný nikoliv znalostní test. V případě úspěšného absolvování testu budete pozván/a na pohovor s našimi vedoucími manažery. Na základě úspěšného absolvování pohovoru můžete obdržet nabídku nástupu na pozici v našem týmu.

Mezi naše klienty patří

 

              Bytové družstvo DRUŽBA                                           Solitea CDL, a.s.

   BEROUN GOLF CLUB            

 

Napište nám
Kontakty

Pobočka Ústí nad Labem,
Všebořická 82/2,

+420 474745134
info@22hlav.cz

Pobočka Praha,
Doudlebská 1699/5,

+420 230234554
info@22hlav.cz